Kalendarze markowe jako skuteczna forma marketingu

Kalendarze markowe

Kalendarze markowe to forma promocji. Bardzo często do takich kalendarzy pozują znane postacie ze świata filmu, muzyki czy po prostu gwiazdy show biznesu. Jednak po drugiej stronie obiektywu pojawiają się też nie przypadkowe osoby. Zazwyczaj są to znani fotografowie. Współpraca zarówno jednych, jak i drugich jest już samo w sobie reklamą.

Tak ekskluzywne kalendarze pojawiają się w sprzedaży np. jako dodatek do pism. Wówczas promują poszczególną gazetę. Zdarza się tak, że są drukowane w ograniczonym nakładzie i rozdawane tylko nielicznym osobom, a to zdecydowanie podnosi prestiż takiego kalendarza i wzbudza jeszcze większą chęć posiadania go.

Kalendarze markowe i ich wykorzystanie

Kalendarze markowe najczęściej wizualizują loga, albo specjalnie kojarzące się z firmą grafiki. Stanowi to wówczas bardzo często upominek dla pracowników, albo upominek dla klientów. Każdy z nas przecież wie, jak ważna jest marka produktu czy firmy. Zdarza się, że jest ona traktowana jako rodzaj świadectwa, informacji, że firma jest dumna ze świadczonych usług lub oferowanych produktów.

Posiadanie kalendarza z logo firmy tworzy silną i pozytywną więź z marką. Świadczy o tym, że identyfikujemy się z nią w pewien sposób. Dzięki temu firmy mogą śmiało liczyć, że zadowoleni klienci powrócą.

Kalendarze markowe

Kalendarze markowe

Kalendarze markowe mogą występować w różnych rodzajach np. na biurko, na ścianę czy do kieszeni albo jako kalendarz książkowy. Każdy z wymienionych kalendarzy w inny sposób może promować daną markę. Przykładowo kalendarz kieszonkowy idealnie sprawdza się w portfelu. Warto rozdawać go klientkom np: w salonach kosmetycznych czy fryzjerskich po udanym zabiegu. Kalendarz na biurko czy na ścianę traktowany jest często jako gadżet firmowy rozdawany na różnych wydarzeniach promujących firmę np. na targach marketingowych, poligraficznych, handlu itp.

Kalendarze markowe są więc skuteczną formą marketingu. Należy jednak kierować je do odpowiednich grup docelowych.

W Drukpolska bardzo często dostajemy zlecenia od firm i realizujemy je zgodnie z oczekiwaniami klienta. Wśród firm zadowolonych z naszych usług znajdzie się m.in. firma PIWONIA czy PROMOTION BRANDS. Dla obu firm wykonywaliśmy kalendarze i otrzymaliśmy pozytywne referencje.

Referencje od firm

Referencje od firm

Zostaw swój komentarz